Ζούμε στην Ελλάδα την μεγαλύτερη μεταπολεμική κρίση. Το χειρότερο είναι ότι στέρεψε η ελπίδα και οι πολίτες πιεσμένοι από τα οικονομικά βάρη και τα αδιέξοδα νοιώθουν ανασφάλεια και δικαιολογημένη οργή.
Κάποιοι βλέπουν τις εκλογές ως μέσο εκτόνωσης, ανεξάρτητα από τις συνέπειες και ενισχύουν τις τάσεις διαμαρτυρίας. Θεωρώ ότι οι εκλογές αυτές είναι καθοριστικές για το αύριο του τόπου, για το μέλλον των παιδιών μας. Όσα και αν καταμαρτυρήσουμε στο σήμερα...
