Σελίδες

About

18 Απριλίου 2012

Γιαννιτσά: Έκλεβε ρεύμα από τη ΔΕΗ


Ένας 34χρονος συνελήφθη χθες (17/4) πρωινές ώρες, γιατί στην μονοκατοικία του σε τοπική κοινότητα του τέως δήμου Γιαννιτσών, προέβη με αυτοσχέδιο μηχανισμό στην παραβίαση  του μετρητή της ΔΕΗ,
με αποτέλεσμα να καταναλώνει όσο ρεύμα επιθυμούσε χωρίς να χρεώνεται ανάλογα, προκαλώντας οικονομική ζημία στην εταιρεία. Ο δράστης οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.