Σελίδες

About

10 Απριλίου 2012

Πασχαλινές ευχές Δημάρχου Πέλλας

Ο συμβολισμός των παθών και η πορεία προς την Ανάσταση, σε περίοδο κρίσης, αβεβαιότητας και αμφισβήτησης θεσμών και αξιών, ας σημάνει τη  δική μας μετάβαση από τη φθορά στην αναγέννηση.

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!

Γρηγόριος Σωτ. Στάμκος

Δήμαρχος Πέλλας