Εντονες είναι οι διαμαρτυρίες των αγροτών του Δήμου Πέλλας, για την καθυστέρηση επιστροφής του ΦΠΑ στους δικαιούχους αγρότες. Παρότι εκδόθηκαν οι αναγκαίες υπουργικές αποφάσεις και οδηγίες, μέχρι σήμερα, λίγες ημέρες πριν το Πάσχα, οι αρμόδιες υπηρεσίες φαίνεται να μην είναι έτοιμες να πληρώσουν τους αγρότες. Προς τι άραγε αυτή η καθυστέρηση;Μηπως το ταμειο ειναι μειον;