Πιο συγκεκριμένα, οι κυανόλευκοι στα εφτά παιχνίδια που θα δώσουν έχουν πέντε εκτός έδρας (!) και μόλις δυο στο «σπίτι» τους, και αυτά με ομάδες που «χτυπούν» με αξιώσεις την είσοδο στα πλέι οφ, όπως ο Πλατανιάς και η Καλλιθέα (τελευταία αγωνιστική)! Η αρχή της…
ανάβασης για την Αναγέννηση γίνεται την Κυριακή στη Λάρισα κόντρα στην ΑΕΛ, στο πρώτο από τα τέσσερα συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια, αφού έπονται διαδοχικά εκείνα με Αναγέννηση Επανομής, Παναχαϊκή και Καλλονή! Και ανάμεσα στα δυο εντός με Πλατανιά και Καλλιθέα, την ομάδα της Πέλλας περιμένει η δύσκολη έξοδος στην Κομοτηνή για την «κόντρα» με τον ισχυρό και φιλόδοξο Πανθρακικό.
«Ηρεμία, δουλειά, θέληση»
Εκτός των δεδομένων δυσκολιών, στα Γιαννιτσά καλούνται να διαχειριστούν και την επιπλέον πίεση από την… άγνοια της νίκης για έντεκα αγωνιστικές, ενώ η ομάδα προέρχεται και από τέσσερις απανωτές ήττες, με Πανσερραϊκό, Βύζαντα, Βέροια και Πιερικό. Με δηλώσεις του στη mikriliga.com, ο Δημήτρης Τομπάζης σκιαγραφεί το… τρίπτυχο της επιτυχίας: «Για να πετύχουμε την σωτηρία στην πολύ δύσκολη συνέχεια που μας περιμένει, θα χρειαστούμε ηρεμία, δουλειά και θέληση. Μας περιμένουν εφτά «τελικοί», αν εξαιρέσουμε τα δυο ματς που θα κερδίσουμε στα χαρτιά. Οι δυσκολίες είναι δεδομένες, αλλά υπολογίζουμε ότι με έξι βαθμούς στο… γήπεδο, θα υλοποιήσουμε το στόχο. Πρέπει να βγάλουμε ψυχή στο γήπεδο, ενώ το παιχνίδι στη Λάρισα ολοκληρώνει ένα βαρύ πρόγραμμα για εμάς».
Στα αγωνιστικά, ο τεχνικός της Αναγέννησης δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τιμωρημένο Γρηγόρη Κυζιρίδη, ενώ αμφίβολοι είναι οι Χατζόγλου και Τοσουνίδης. Στον αντίποδα, ο Γιάννης Σερέτης ανεβάζει στροφές μετά τον τραυματισμό του και το πιθανότερο είναι ο έμπειρος μεσοαμυντικός να ξεκινήσει κανονικά στη Θεσσαλία.