Σελίδες

About

22 Δεκεμβρίου 2013

Στροφή στα ελληνικά προϊόντα κάνουν οι Έλληνες: Τα θεωρούν λύση για έξοδο από την κρίση(Ποτε δεν ειναι αργα)



ellinika-proionta-570Τα ελληνικά προϊόντα δείχνουν να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, όχι μόνο επειδή πιστεύουν ότι είναι μια λύση για ανάκαμψη της οικονομικής κρίσης, αλλά κι επειδή έχουν πλέον πειστεί ότι είναι εξίσου ποιοτικά με τα εισαγόμενα και πολλές φορές και σε καλύτερη τιμή.

«Υπάρχει υποσυνείδητα η ιδέα ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι πιο ακριβά και λιγότερο ποιοτικά από τα προϊόντα που προέρχονται από το εξωτερικό. Αυτό όμως δεν ισχύει. Ποιοτικά είναι εξίσου καλά με τα εισαγόμενα προϊόντα, αλλά και στο θέμα της τιμής σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο φθηνά. Ο κόσμος πρέπει να αρχίζει να το αντιλαμβάνεται», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η υπεύθυνη επικοινωνίας του μη κερδοσκοπικού οργανισμού προώθησης ελληνικών προϊόντων «Επιμένων ελληνικά», Λίζα Στεργίου.
«Το είδος που προσέχει περισσότερο ως προς τη προέλευση, ο Έλληνας καταναλωτής είναι τα τρόφιμα. Το μεγαλύτερο μέρος του μισθού πηγαίνει στα τρόφιμα. Δεν έχει σήμερα την πολυτέλεια να κοιτάει άλλα προϊόντα», συνεχίζει.
Η Βούλα Κούρτη, υπάλληλος σε κατάστημα εσωρούχων στο Περιστέρι δηλώνει ότι «οι πελάτες που έρχονται στο κατάστημά μας προτιμούν να δώσουν ακόμα και περισσότερα χρήματα, αρκεί αυτό που θα αγοράσουν να είναι ελληνικό».
Το ίδιο υποστηρίζει και ο Ανδρέας Σερασκέρης, ιδιοκτήτης καταστήματος ενδυμάτων στη Νέα Ιωνία, λέγοντας ότι ο Έλληνας προτιμά να αγοράζει ελληνικά ρούχα κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι οι πελάτες προσέχουν πέρα από τη τιμή, τη χώρα προέλευσης τους. «Πολλές φορές οι πελάτες από μόνοι τους διευκρινίζουν πως αναζητούν ελληνικής προέλευσης προϊόντα κι ότι τα "ξενόφερτα" είναι αυτά που έχουν καταστρέψει τη χώρα μας και την οικονομία μας».
Η Δέσποινα Τόγια, υπάλληλος σε κατάστημα κρεοπωλείου στο Μαρούσι, δηλώνει: «Οι περισσότεροι ζητάνε τα κρέατα να είναι ελληνικά. Πολλές φορές δεν παίρνουν κάτι αν δεν είναι. Υπάρχουν ακόμα κι αυτοί που λένε ότι δε θα αγόραζαν ποτέ κρέας που προέρχεται από άλλες χώρες, επειδή φοβούνται μήπως δεν είναι τόσο ποιοτικά».
Η Έλενα Φιλιππακοπούλου, καταναλώτρια που προτιμά τα ελληνικά προϊόντα και επιμένει στη στήριξη τοπικών καταστημάτων δηλώνει: «επιλέγω να αγοράζω από τοπικά καταστήματα και όχι από ξένες αλυσίδες που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Οι τιμές πια κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα, αφού λόγω κρίσης δε μπορούν να σημειωθούν μεγάλες διαφορές. Υπάρχει η αντίληψη ακόμη ότι είναι καλύτερα τα εισαγόμενα, αλλά εγώ ως καταναλώτρια δε το πιστεύω».
Η Κέλλυ Μποζώνη είναι ακόμα μια καταναλώτρια που δηλώνει: «Αγοράζω προϊόντα κυρίως με βάση την τιμή κι όχι τόσο λόγω προέλευσης. Αν όμως αυτά είναι και ελληνικά, ακόμα καλύτερα γιατί έτσι στηρίζουμε παράλληλα την ελληνική οικονομία».