Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΕΛΛΑΣ ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ 84ηςΔ.Ε.Θ.Οι πολίτες της Π.Ε. Πέλλας ανέδειξαν την αναγκαιότητα υλοποίησης της «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣΠ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ»
με επέκταση στην ΑΛΜΩΠΙΑ»μεσυντονισμένες δράσειςαπό τον Ιανουάριο του 2007 μέχρι σήμερα.Σήμερα 11 χρόνια μετά την ένταξη της σύνδεσης αυτής στην «ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»το Μάιοτου 2008και δυο χρόνια μετάτην επικαιροποίησή της (το Μάρτιο του 2018 στα Γιαννιτσάπαρουσία του Γ.Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών& Υποδομών,του προέδρου και του διευθύνοντα συβούλου του ΟΣΕ)και τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού Α.Τσίπρααλλά και του υπουργού Μεταφορών & Υποδομών Χ.Σπίρτζηστο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη (28/03/2018) η χρηματοδότηση της οριστικής μελέτης για τη σύνδεση αυτή –παρά και τις κατά καιρούς υποσχέσεις-αιωρείται αποδεικνύοντας την έλλειψη ισχυρής πολιτικής βούλησης.Ηαναφορά του Πρωθυπουργού Κ.Μητσοτάκη για έλλειψη ωριμότητας στηναναβάθμισητου οδικού άξονα θεσσαλονίκης –Έδεσσαςκατά την πρόσφατη ομιλίατου στα εγκαίνια της 84ης Δ.Ε.Θ. ήταν απογοητευτική όμως η έλλειψη οποιασδήποτε αναφοράς στο σιδηρόδρομο και την«ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣΥΝΔΕΣΗΠ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ» εξαΰλωσεκάθε ελπίδα εκσυγχρονισμού των συγκοινωνιακών υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.Η απαξίωση του σιδηρόδρομου στην πρωθυπουργική ομιλία ήταν αναμενόμενη καθώς αυτή ουσιαστικά αντανακλά τις αντιλήψεις και προθέσεις των στελεχώντων αυτοδιοικητικών σχημάτων και των υποψήφιων βουλευτών της Ν.Δ. που προεκλογικά αγνόησαν κάθε αναφορά σ ́αυτόν.Όμως οι ευθύνες για την απαξίωσητου σιδηροδρομικού δικτύουδεβαρύνουν μόνον τους φίλα προσκείμενους στο κυβερνητικό στρατόπεδο αλλά και άλλους-διαφορετικών ιδεολογικών προελεύσεων-υποψήφιους βουλευτές και υποψήφιους αυτοδιοικητικών σχημάτων στις πρόσφατες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές που δεν είπαν ούτε μια λέξη γι αυτό.Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και στα σχόλια που ακολούθησαν στον τοπικό τύπο σχετικά με την αναφορά του Πρωθυπουργού στον οδικό άξονα θεσσαλονίκης –Έδεσσας.Από τα παραπάνω διαφαίνεται πως στην Ελλάδα του 2019 η αυτοκινητοκεντρική αντίληψη στις μεταφορές είναι η κυρίαρχη ακόμη και ανεξάρτητη κάποιες φορές από το ιδεολογικοπολιτικό στίγμα των αυτών που την υιοθετούν.Τα πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη της «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣΣΥΝΔΕΣΗΣΠ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ»και ιδιαίτερα η πρόκληση της αντιμετώπισηςτηςκλιματικής αλλαγής επιβάλλουν την άμεση εύρεση και ενεργοποίησητων αναγκαίων χρηματοδοτικών εργαλείων για την υλοποίησή της.
με επέκταση στην ΑΛΜΩΠΙΑ»μεσυντονισμένες δράσειςαπό τον Ιανουάριο του 2007 μέχρι σήμερα.Σήμερα 11 χρόνια μετά την ένταξη της σύνδεσης αυτής στην «ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»το Μάιοτου 2008και δυο χρόνια μετάτην επικαιροποίησή της (το Μάρτιο του 2018 στα Γιαννιτσάπαρουσία του Γ.Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών& Υποδομών,του προέδρου και του διευθύνοντα συβούλου του ΟΣΕ)και τις δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού Α.Τσίπρααλλά και του υπουργού Μεταφορών & Υποδομών Χ.Σπίρτζηστο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη (28/03/2018) η χρηματοδότηση της οριστικής μελέτης για τη σύνδεση αυτή –παρά και τις κατά καιρούς υποσχέσεις-αιωρείται αποδεικνύοντας την έλλειψη ισχυρής πολιτικής βούλησης.Ηαναφορά του Πρωθυπουργού Κ.Μητσοτάκη για έλλειψη ωριμότητας στηναναβάθμισητου οδικού άξονα θεσσαλονίκης –Έδεσσαςκατά την πρόσφατη ομιλίατου στα εγκαίνια της 84ης Δ.Ε.Θ. ήταν απογοητευτική όμως η έλλειψη οποιασδήποτε αναφοράς στο σιδηρόδρομο και την«ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣΥΝΔΕΣΗΠ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ» εξαΰλωσεκάθε ελπίδα εκσυγχρονισμού των συγκοινωνιακών υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.Η απαξίωση του σιδηρόδρομου στην πρωθυπουργική ομιλία ήταν αναμενόμενη καθώς αυτή ουσιαστικά αντανακλά τις αντιλήψεις και προθέσεις των στελεχώντων αυτοδιοικητικών σχημάτων και των υποψήφιων βουλευτών της Ν.Δ. που προεκλογικά αγνόησαν κάθε αναφορά σ ́αυτόν.Όμως οι ευθύνες για την απαξίωσητου σιδηροδρομικού δικτύουδεβαρύνουν μόνον τους φίλα προσκείμενους στο κυβερνητικό στρατόπεδο αλλά και άλλους-διαφορετικών ιδεολογικών προελεύσεων-υποψήφιους βουλευτές και υποψήφιους αυτοδιοικητικών σχημάτων στις πρόσφατες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές που δεν είπαν ούτε μια λέξη γι αυτό.Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και στα σχόλια που ακολούθησαν στον τοπικό τύπο σχετικά με την αναφορά του Πρωθυπουργού στον οδικό άξονα θεσσαλονίκης –Έδεσσας.Από τα παραπάνω διαφαίνεται πως στην Ελλάδα του 2019 η αυτοκινητοκεντρική αντίληψη στις μεταφορές είναι η κυρίαρχη ακόμη και ανεξάρτητη κάποιες φορές από το ιδεολογικοπολιτικό στίγμα των αυτών που την υιοθετούν.Τα πολλαπλά ανταποδοτικά οφέλη της «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣΣΥΝΔΕΣΗΣΠ.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ»και ιδιαίτερα η πρόκληση της αντιμετώπισηςτηςκλιματικής αλλαγής επιβάλλουν την άμεση εύρεση και ενεργοποίησητων αναγκαίων χρηματοδοτικών εργαλείων για την υλοποίησή της.