Συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομώνμε τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή καιτον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείουκ. Καραγιάννη πραγματοποίησε ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Διονύσης Σταμενίτης το πρωί της Δευτέρας, οπότε καιζήτησε την επίσπευση των απαιτούμενων διαδικασιών για την ολοκλήρωση των μελετών του έργου Θεσσαλονίκη –Γιαννιτσά –Έδεσσα.
Στη συνάντηση ξεκαθαρίστηκε ότι, όπως ακριβώς δεσμεύτηκε ο Πρωθυπουργός προεκλογικά, το έργο αποτελεί πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και της κυβέρνησης. Για να μπορέσει όμως να υλοποιηθεί το δίκαιο αίτημα όλων των πολιτών του Νομού Πέλλας για την κατασκευή του δρόμου είναι απαραίτητο να γίνουν μια σειρά από ενέργειες που θα λύσουν τα προβλήματα που παρουσιάζει η εξέλιξη του, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει η κατασκευή του. Ενέργειες τις οποίες η προηγούμενη κυβέρνηση καθυστέρησεδραματικά. Σήμερα δυστυχώς γινόμαστε μάρτυρες του θράσους ορισμένωνπου μιλάνε για ανακολουθία λόγων και έργων και για καταδίκη του Νομού Πέλλας σε συγκοινωνιακή απομόνωση όταν: Πρώτον,συμμετείχαν σε κυβέρνηση, ως Υφυπουργοί, πουδεν μπόρεσε να εξασφαλίσει 1 εκατομμύριο ευρώ για την χρηματοδότηση τωνυπόλοιπωντεχνικών μελετών (υπο-μελέτες)που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί ο φάκελος και έτσι το έργο απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ τον Μάιο του 2012Δεύτερον, υποστήριζανκυβέρνηση, ως μέλη κυβερνητικής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας,η οποία δεν εξασφάλισε ούτε ένα ευρώ για την κατασκευή των δύο παρακάμψεων ( Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών). Δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν ούτε ένα ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή από κοινοτική χρηματοδότηση για την κατασκευή των παρακάμψεων γιατί,είτε υπάρχει μελετητική ωριμότητα είτε όχι,είναι αδύνατο να ξεκινήσει η κατασκευή ενός έργου αν δεν έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα. Δεν το γνώριζαν άραγε αυτό οι κυβερνητικοί βουλευτές του Νομού Πέλλας της περιόδου 2015 –2019;Τρίτον, υποστήριζαν κυβέρνηση που καθυστέρησε 3,5 χρόνια να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να γίνουν οι απαλλοτριώσεις και όταν, επιτέλους,τις χρηματοδότησε δεν μπόρεσε να τις ολοκληρώσει με αποτέλεσματα χρήματα αυτά να χαθούν.
Επειδή οι πολίτες της Πέλλας δικαιούνταινα γνωρίζουν την αλήθεια και για να είμαστε συγκεκριμένοι, το Υπουργείο Υποδομών ξεκαθαρίζει ότι η δέσμευση του Πρωθυπουργού ισχύει στο ακέραιο και προχωράει άμεσα στις διαδικασίες που απαιτούνται. Σήμερα υπάρχει ο σχεδιασμός ώστε μέσα στη θητεία της νέαςκυβέρνησης:1.Ναξεκινήσει η κατασκευή των παρακάμψεων Χαλκηδόνα και Γιαννιτσά, αφού πρώτα γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες. 2.Να ολοκληρωθεί η εκπόνηση των μελετών για το κομμάτι Μαυροβούνι–Έδεσσα. 3.Να ξεκινήσουν οι μελέτες για τη βελτίωση των κομματιών Μελίσσι –Μαυροβούνι και Χαλκηδόνα –Παραλίμνη.
Στη συνάντηση ξεκαθαρίστηκε ότι, όπως ακριβώς δεσμεύτηκε ο Πρωθυπουργός προεκλογικά, το έργο αποτελεί πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και της κυβέρνησης. Για να μπορέσει όμως να υλοποιηθεί το δίκαιο αίτημα όλων των πολιτών του Νομού Πέλλας για την κατασκευή του δρόμου είναι απαραίτητο να γίνουν μια σειρά από ενέργειες που θα λύσουν τα προβλήματα που παρουσιάζει η εξέλιξη του, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει η κατασκευή του. Ενέργειες τις οποίες η προηγούμενη κυβέρνηση καθυστέρησεδραματικά. Σήμερα δυστυχώς γινόμαστε μάρτυρες του θράσους ορισμένωνπου μιλάνε για ανακολουθία λόγων και έργων και για καταδίκη του Νομού Πέλλας σε συγκοινωνιακή απομόνωση όταν: Πρώτον,συμμετείχαν σε κυβέρνηση, ως Υφυπουργοί, πουδεν μπόρεσε να εξασφαλίσει 1 εκατομμύριο ευρώ για την χρηματοδότηση τωνυπόλοιπωντεχνικών μελετών (υπο-μελέτες)που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί ο φάκελος και έτσι το έργο απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ τον Μάιο του 2012Δεύτερον, υποστήριζανκυβέρνηση, ως μέλη κυβερνητικής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας,η οποία δεν εξασφάλισε ούτε ένα ευρώ για την κατασκευή των δύο παρακάμψεων ( Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών). Δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν ούτε ένα ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή από κοινοτική χρηματοδότηση για την κατασκευή των παρακάμψεων γιατί,είτε υπάρχει μελετητική ωριμότητα είτε όχι,είναι αδύνατο να ξεκινήσει η κατασκευή ενός έργου αν δεν έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα. Δεν το γνώριζαν άραγε αυτό οι κυβερνητικοί βουλευτές του Νομού Πέλλας της περιόδου 2015 –2019;Τρίτον, υποστήριζαν κυβέρνηση που καθυστέρησε 3,5 χρόνια να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να γίνουν οι απαλλοτριώσεις και όταν, επιτέλους,τις χρηματοδότησε δεν μπόρεσε να τις ολοκληρώσει με αποτέλεσματα χρήματα αυτά να χαθούν.
Επειδή οι πολίτες της Πέλλας δικαιούνταινα γνωρίζουν την αλήθεια και για να είμαστε συγκεκριμένοι, το Υπουργείο Υποδομών ξεκαθαρίζει ότι η δέσμευση του Πρωθυπουργού ισχύει στο ακέραιο και προχωράει άμεσα στις διαδικασίες που απαιτούνται. Σήμερα υπάρχει ο σχεδιασμός ώστε μέσα στη θητεία της νέαςκυβέρνησης:1.Ναξεκινήσει η κατασκευή των παρακάμψεων Χαλκηδόνα και Γιαννιτσά, αφού πρώτα γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες. 2.Να ολοκληρωθεί η εκπόνηση των μελετών για το κομμάτι Μαυροβούνι–Έδεσσα. 3.Να ξεκινήσουν οι μελέτες για τη βελτίωση των κομματιών Μελίσσι –Μαυροβούνι και Χαλκηδόνα –Παραλίμνη.