Σελίδες

About

23 Οκτωβρίου 2021

ΔΉΜΟΣ ΧΑΛΚΗΔΌΝΑΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΆ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΆΠΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΎΣ ΠΟΛΈΜΟΥΣ ΤΟΥ 1912-13.


Εκ μέρους της Ρωμαίικης Συνείδησης Αφύπνισης Κουφαλίων και εν γένει όλου του ενιαίου ευρύτερου Δήμου Χαλκηδόνας, από το ημέτερο τοπικό μας
blog ονόματι tamystikatoubaltou.blogspot.com. Εν μέρει καθώς κατά αυτήν την άτυπη ασφαλώς ονομασία, μας αρέσει και ικανοποιούμαστε εν πολλοίς, ώστε να προσδιοριζόμαστε, για τις επιμέρους κινηματικές δράσεις μας, των ένθεων ακομμάτιστων Προτύπων, δια της φιλοπατρίας του εμείς και όχι της κομματικής παρτίδας του εγώ, σαφώς ερασιτεχνικού χαρακτήρα. Εν ολίγοις επιθυμούμε διακαώς, να προσδώσουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, στον τόπο της γενέτειρα μας, ως Δήμος Χαλκηδόνας, Δήμος Αγίων και Δήμος Ηρώων. Εκ νέου θεωρώντας ότι μόνο εάν προβάλλουμε και αναδείξουμε, σαφώς προωθώντας τους Αγίους και τους Ήρωες του τόπου μας και εν γένει της ευρύτερης παρακείμενης περιοχής μας, των όμορων Δήμων. Εν προκειμένω που στην κυριολεξία σφύζουν πολλαπλώς και μας παρακαλάνε να τους αναδείξουμε, τα λεγόμενα απαγορευμένα Πρότυπα, ο τόπος μας, ο Δήμος Χαλκηδόνας, εμφανώς θα εξέλθει επιτέλους κάποτε, από τον στείρο και άγονο τοπικισμό, της αφάνειας και της απομόνωσης του περιθωρίου, που όλα αυτά τα χρόνια κυλιέται αλγεινώς. Παράλληλα και δεν τολμάει να πατήσει ξένος άνθρωπος και στα 17 χωριά μας, μηδενός εξαιρουμένου, που τον απαρτίζουν, όλο τον ενιαίο Δήμο Χαλκηδόνας. Εν συνεχεία και ας είμαστε, δίχως τάσεις υπερβολής να μας συνοδεύουν, παραθαλάσσιο γωνιακό οικόπεδο, και ας έχουμε στα χέρια μας, τον μοναδικό τυχερό αριθμό του λαχείου και όμως δεν υπάρχει ο κατάλληλος Δήμαρχος, ώστε να πάει στο ταμείο, ως όφειλε και να εξαργυρώσει τον τυχερό αριθμό του λαχείου. Επιπροσθέτως λόγω σαφώς του μη κινήτρου της αίγλης, διότι σε προεξέχον θέση σαφέστατα, επικρατεί ο υποανάπτυκτος άτεγκτος, στείρος και άγονος συντηρητικός τοπικισμός. Αφενός μεν και ας βρίσκεται μία ανάσα αναπνοής μόλις, των 20κμ, από την συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη, του κεντρικού Κλεινόν άστυ, από τα ανατολικά, αλλά και από τα δυτικά, επίσης άλλα 20κμ, από την Πόλη των Γιαννιτσών. Αφετέρου δε, ομιλούμε για νευραλγική κεντρική, οδική κομβική αρτηρία της διαδρομής, μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού, Θεσσαλονίκης Αθηνών Βεροίας και Εδέσσης. Εν αντιθέσει όμως διαχρονικώς, δεν υπήρξε ποτέ, μα ποτέ, κάποιος επικοινωνιακός εύστροφος και διορατικός εξωστρεφής, ευπατρίδης Δήμαρχος, να γνωρίζει να διεκδικεί ασυμβίβαστα αξιοπρεπώς, τα αυτονόητα, μέσω της χάραξης πολιτικής διπλωματίας, δια της οξύνοιας εν πολλοίς.

 

Ως εκ τούτου ώστε να καταφέρει να προσελκύσει αρμονικά ομαλώς, μέσω της Πατερικής Ορθόδοξης Θεολογίας μας, τα φώτα της δημοσιότητας, τον λεγόμενο Θρησκευτικό Τουρισμό, εν γένει να ξέρει να σκεφτεί δυνατά και να ονειρευτεί με ανοιχτά τα μάτια. Εν τω μεταξύ όταν σε όλη την υπόλοιπη, ευρύτερη πέριξ παρακείμενη περιοχή μας, εορτάζουν επετειακός θέλοντας και μη, με παρελάσεις στους κεντρικούς Δρόμους των Πόλεων, τους Εθνοσωτήριους Απελευθερωτικούς Βαλκανικούς Αγώνες Πολέμους του 1912, εναργώς όπως στην παρακείμενη Σκύδρα, Κρύα Βρύση, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Βέροια, Νάουσα, Γουμένισσα, Χαλάστρα, Αλεξάνδρεια, Πολύκαστρο και ου το καθεξής. Επομένως ώστε να τιμήσουν την απελευθέρωση του τόπου τους, κατόπιν από το 1430 έως το 1912, επίσημης Μουσουλμανικής Τουρκικής θηριωδίας, δια της σκλαβιάς, αλλά και ανεπίσημης, σχισματικής κομιτατζήδικης, Βουλγάρικης εξαρχίας, από το 1870 έως το 1908, τον λεγόμενο Μακεδονικό Αγώνα, εν γένει της Προετοιμασίας της απελευθέρωσης της Ελληνικής Μακεδονίας. Επιπροσθέτως και ας υπογράφηκε το πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής της Θεσσαλονίκης, άνευ όρων, στις 26 Οκτωβρίου του 1912, ανήμερα του πολιούχου της Πόλεως, του Μυροβλήτου Αγίου Δημητρίου. Εν τούτοις μεταξύ του Αρχιστρατήγου Κωνσταντίνου και του Τούρκου Χασάν Ταξίν Πασά, σαφώς οικειοθελώς ειρηνικώς, ώστε να μην συνεχιστούν περαιτέρω, οι εχθροπραξίες και μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Εκ νέου όπως διεξήχθησαν στα αιματοβαμμένα και μπαρουτοκαπνισμένα Γιαννιτσά, στις 19 με 20 Οκτωβρίου, στο χωριό της Γέφυρας, τότε Τοψίν, στην βίλλα Μοδιάνο, το σημερινό Μουσείο Βαλκανικού Πολέμου του 1912, καθώς εδρεύει στον Δήμο Χαλκηδόνας, της λεγόμενης Ιστορικής έδρας του Δήμου. Εν συνεχεία ο εθνομηδενισμός της απόλυτης κατρακύλας, δια της πτώσεως σαφώς και συνεχίζεται αενάως διαχρονικώς, στην έδρα του Δήμου Χαλκηδόνας, στα πλειοψηφικά Κουφάλια. Καθώς κάποτε, περίπου πριν 25 χρόνια, εάν δεν με απατά η μνήμη μου, υπήρχε μία Κεντρικότατη Διεύθυνση του Δρόμου, που την έλεγαν Οδό Γιαννιτσών, ώστε να μας ενθυμίζει περίτρανα, θέλοντας και μη, την απελευθέρωση της πόλεως των Γιαννιτσών, στον Α Βαλκανικό Πόλεμο του 1912. Εν ταύτα και εν γένει όλης της ευρύτερης περιοχής μας, που διέσχιζε καθέτως όλον τον τόπο, από την μία άκρη του μέχρι την άλλη, κατεβαίνοντας από το Γυμνάσιο των Κουφαλίων, με προορισμό κατευθύνσεως τα Γιαννιτσά και έφταναν μέχρι και την Εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, του Πολιούχου της κωμοπόλεως των Κουφαλίων.

 

Εν αντιθέσει την αντικατέστησαν, οι πολλαπλοί αναρίθμητοι συμφεροντολογικοί, ποικιλώνυμοι κομματάρχες τοις πάσι, των ιδιοτελέστατων ανταλλάξιμων σκοπιμοτήτων τους, των ένθεν εκείθεν εκατέρωθεν, δια του δούνε και λαβείν, ως Μελίνας Μερκούρης του πάλαι ποτέ σοσιαλιστικού Πασόκ. Επομένως κατά αυτούς τους κυρίους και κυρίες, η προκλητικά προβεβλημένη και πολυδιαφημισμένη Υπουργός του Πασόκ Μελίνα Μερκούρη, του λαϊκιστή και δημαγωγού καιροσκόπου Ανδρέα Παπανδρέου, πρόσφερε περισσότερα, από τους ήρωες της πατρίδας του εμείς. Εν τούτοις που θυσιάστηκαν αφήνοντας τα δροσερά τους νιάτα, της τελευταίας πνοής τους, περίπου στους 200 Έλληνες Στρατιώτες, με περισσότερους από 800 βαριά τραυματίες πολέμου, από όλα τα μήκη και πλάτη γεωγραφικώς, της Ελεύθερης Ελληνικής Πατρίδας, για να απελευθερώσουν την Πόλη των Γιαννιτσών και εν γένει όλη την ευρύτερη περιοχή μας, από το 1430 έως το 1912. Εν τω μεταξύ όπως καταλαβαίνετε όλοι σας, θέλοντας και μη, ο τόπος της γενέτειρας μας, ο ενιαίος Δήμος Χαλκηδόνας με τα 17 χωριά που τον αποτελούνε, συμπεριφερόμενος διαχρονικώς, ως ένας Δήμος ακραιφνώς Εθνομηδενιστικός κα απάτρης εν πολλοίς, στην τελευταία σειρά των προτεραιοτήτων του, για τους άρχοντες του τόπου μας, τοποθετούνε τα θέματα που άπτονται της Πατρίδας και της ιστορίας, δια του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδας την ελευθερία. Για αυτό και άλλωστε στα 200 χρόνια που συμπληρώθηκαν φέτος, από την επετειακή μας Ελληνική Επανάσταση της ημερομηνίας, της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας του 1821-2021, δεν διεξήχθη ως όφειλε και άρμοζε εν πολλοίς κανονικώς, καμία απολύτως σοβαρή και αξιόλογη αξιοπρεπή εποικοδομητική, ενημερωτική εκδήλωση ομιλίας, δια της πρωτοβουλίας, ώστε να προβάλουνε και να αναδείξουνε, τους εντελώς ξεχασμένους ήρωες και τους Αγίους της Πατρίδας. Επιπροσθέτως εμείς προτείναμε πολλαπλώς, σε όλα τα δημοτικά στάδια των χωριών, εν συνόλω των 17, εις τα κάγκελα, να είχε ανορθωθεί μία μεγαλόσωμη Επιβλητική Ελληνική Σημαία 5 μέτρων και να ανέγραφε με Μεγάλα φανταχτερά γράμματα, 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, 1821-2021 Δήμος Χαλκηδόνας, Δήμος Αγίων και Δήμος Ηρώων. Εν τω μεταξύ θεωρώντας ότι από εκείνη την στιγμή και μετέπειτα, θέλοντας και μη, θα είχε έρθει η λεγόμενη απαραίτητη και πολυπόθητη υπέρβαση της αναβαθμίσεως, στον ενιαίο Δήμο Χαλκηδόνας. Παράλληλα και ας διεξήχθη εις τα σύνορα τρόπον τινά, του Δήμου μας, στις άκρες, η τελευταία επισήμως αναγνωρισμένη μάχη, πριν την Θεσσαλονίκη, η λεγόμενη Μάχη του Λουδία ποταμού, πέριξ του χωριού του Πλατέος Ημαθίας, με τις γέφυρες του ποταμού του Λουδία ή αλλιώς της Νέας Ζωής, εις το ομώνυμο χωριό του Δήμου Χαλκηδόνας, αλλά και το παρακείμενο Άδενδρο, στις 20 Οκτωβρίου του 1912.

 

Καθώς αυτός ο Δήμαρχος Χαλκηδόνας, πάρα πολύ κατώτερος του αναμενόμενου και σαφέστατα, περιορισμένων προδιαγραφών και δυνατοτήτων. Ως εκ τούτου επιπέδου άξεστου τοπικιστικού καφενείου ή και ακόμη ακόμη, στην απλή καθομιλουμένη, λόγω σαφώς, της κάκιστης και χείριστης συμπεριφοράς του, δια της νοοτροπίας του. Εν γένει της καθεστωτικής και συντηρητικής συστημικής, κατεστημένης φεουδαρχικής συμπεριφοράς του, εναργώς συμπεριφερόμενος, ως λαϊκής αγοράς και γηπέδου εν πολλοίς. Εν μέρει με όλο το υπόλοιπο Δημοτικό Συμβούλιο που το απαρτίζουν, της αντιπολιτεύσεως, μηδενός εξαιρουμένου και των 33 Δημοτικών Συμβούλων, όλους εμάς τους 33.000 Δημότες και των 17 εν σύνολω χωριών που το απαρτίζουμε, μας θεωρούνε ως μία απρόσωπη, γραφειοκρατική τεχνοκρατική αγέλη, της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής διαβούλευσης, του οικονομικού κέρδους και του ταμείου, δια της ΔΕΥΑΧ-Δημοτική ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ-ύδρευσης-αποχέτευσης Χαλκηδόνας. Εν ολίγοις όλους μας, μας βλέπουν κατάφορα, επιλεκτικώς μονομερώς αμετροεπώς, σαφώς λες και κόλλησε η βελόνα, στα δεκαδικά νούμερα, των βιβλίων εσόδων και εξόδων, μόνο ως μία Επιχείρηση του Κέρδους, που θα πρέπει μονίμως, να πηγαίνουμε στο ταμείο και να εισπράττουνε τα ανάλογα οικονομικά οφέλη, δια των κρύων νούμερων και των άψυχων αριθμών, της επιχειρήσεως του Δήμου Χαλκηδόνας. Εν κατακλείδι ξεχνώντας βεβαίως, ότι όταν ευημερούνε τα νούμερα των αριθμών δια της οικονομίας, τότε υποφέρουνε οι άνθρωποι συγχωριανοί τους, για αυτό και άλλωστε, δεν θα τους ακούσετε ποτέ τους, μα ποτέ τους, στα πολύωρα κουραστικότατα, υποτίθεται Δημοτικά Συμβούλια των 7 και 8 ωρών. Εν μέρει κανονικώς θα έπρεπε να ονομάζονται, οικονομικά τοπικιστικά, γραφειοκρατικά εγωκεντρικά, τυπολατρικά συμβούλια και όχι Δημοτικά, ως καθρέφτης της κοινωνίας μας, να χρησιμοποιήσουνε τις λέξεις Άγιος και Ήρωας. Καθώς θεωρούνται εντελώς απαγορευμένες αυτές οι λέξεις, από το λεξιλόγιο τους, που προβάλουν την εντελώς ακομμάτιστη, συνολική και συλλογική πατρίδα του εμείς, δια της ένθεης Αγίας Πατερικής Ορθόδοξης Θεολογίας, μέσω της Πίστεως, για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδας την Ελευθερία.

 

Εν τέλει εμείς ήρθαμε στα Γιαννιτσά, στις 19 Οκτωβρίου τις απογευματινές ώρες, ανήμερα της επίσημης εορτής, δια της μάχης των Γιαννιτσών του 1912, εις τον Α Βαλκανικό Πόλεμο, εκ μέρους της Ρωμαίικης Συνείδησης Αφύπνισης Κουφαλίων και εν γένει όλου του ενιαίου ευρύτερου Δήμου Χαλκηδόνας. Εν τούτοις στην επιτύμβια Μαρμάρινη στήλη, του ανεπίσημου ηρώου, επειδή από εκείνο το εν λόγω σημείο της περιοχής, δια της διαδρομής, εισήλθε απελευθερωτής, ο ένδοξος Ελληνικός Στρατός στην πόλη των Γιαννιτσών, στις 20 Οκτωβρίου του 1912, που αναγράφει όλους τους ήρωες εθνομάρτυρες εν πολλοίς, 185 εις τον αριθμό, που θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της πόλεως των Γιαννιτσών και εν γένει όλης της ευρύτερης περιοχής μας. Υστερόγραφο και στο προσωπικό μου μέσω μαζικής επικοινωνίας, το λεγόμενο facebook, ως Βαλκανίδης Δήμος, πάντοτε στα Ελληνικά, σας ανεβάσαμε ομιλία διάρκειας, περίπου δύο ολόκληρων ορών. Επιπροσθέτως και με προφίλ ως φωτογραφία, τον Πρωτεργάτη και εμπνευστή, οραματιστή εν πολλοίς, του Μακεδονικού Αγώνος 1870-1908, τον Γερμανό Καραβαγγέλη, τον λεγόμενο Παπαφλέσσα της Μακεδονίας μας. Εκ νέου αλλά και στο πέριξ εξώφυλλο, την Μεγαλόσωμη-Επιβλητική Σημαία που ανορθώσαμε, του Παναγίου Τάφου των Ιεροσολύμων, με σήμα εις την Μέση, το Τ-φύλακες Τάφου, έναντι του Διαδημοτικού Κολυμβητηρίου Κουφαλίων και Χαλκηδόνας. Ως εκ τούτου ανορθώθηκε ως ευλογία, για να ευλογεί τα Κουφάλια μας και την Χαλκηδόνα μας, αλλά και την ευρύτερη περιοχή μας, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των συγχωριανών μας, δεν διαθέτει την ιδιαίτερη χαρά της ευλογίας, να επισκεφθούνε τους Αγίους Θεοβάδιστους Τόπους των Ιεροσολύμων, δια των προσκυνημάτων τους. Εν τω μεταξύ αλλά και ως εύλογη εκτόνωση, διαμαρτυρία αγανακτήσεως, διότι από τον Μάιο του 2005, καθαιρέθηκε εντελώς θεολογικά πραξικοπηματικά παράνομα, πέρα έως πέρα, δια της άγριας βίας και νοθείας, για πρώτη φορά στην ιστορία, ο νόμιμος εκλεγμένος επισήμως Πατριάρχης Ιεροσολύμων, ο Μακαριώτατος Κύριος Ειρηναίος, Σεπτέμβριος 2001 με Μάιο του 2005. Επομένως μας αρέσει να λέμε και πάρα πολύ σωστά, ότι άπαξ Εκκλησία, για την Αγιά Σοφιά στην σκλαβωμένη μας Πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη και Νέα Ρώμη, πάντα Εκκλησία και έτσι είναι το σωστό, αλλά και το πρέπων, θα προσθέσουμε και εμείς περαιτέρω, άπαξ Πατριάρχης, πάντα Πατριάρχης και ο νοών νοείτω.

 

Αν λαχταράς την λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις πάρτην ο ίδιος εάν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις.

Πέτα την ανθρωπιά σου και από τον αφέντη πιάσου και όταν σε φτύσει αυτός να κάθεσαι σκυφτός και θα έχεις τα πρωτεία στην σάπια πολιτεία-κοινωνία.

Θεριά οι άνθρωποι το φως δεν το σηκώνουν, χίλιες φορές να γεννηθείς τόσες θα σε Σταυρώνουν. Κώστας Βάρναλης.

Ο ανάξιος δούλος του Θεού Βαλκανίδης Δήμος εκ Κουφαλίων εκ μέρους της Ρωμαίικης Συνείδησης Αφύπνισης του Δήμου Χαλκηδόνας, ως Δήμος Αγίων και Δήμος Ηρώων, tamystikatoubaltou.blogspot.com.