Σελίδες

About

21 Ιανουαρίου 2014

Ανοικτή επιστολή Στάθη Καστερίδη

Μετά από 24 χρόνια γόνιμης παρουσίας μου στον πρώην δήμο Γιαννιτσών και στη συνέχεια στο νυν δήμο Πέλλας και, με 30 χρόνια συνολικά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, έκλεισε για μένα ένας σημαντικός κύκλος που περιείχε τα καλύτερα επαγγελματικά και προσωπικά μου χρόνια.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση αποχώρησα πριν λίγες ημέρες από τη θέση του Γενικού Διευθυντή του δήμου Πέλλας.

Είχα το προνόμιο να ηγηθώ διοικητικά, στον μεγαλύτερο δήμο του νομού, ικανών, δημιουργικών, αξιόπιστων και αφοσιωμένων στη δουλειά τους συναδέλφων, να διαμορφώσω μαζί τους κοινή πορεία με γνώμονα το σεβασμό στον πολίτη και στις αρχές της συλλογικότητας.

Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου, εργαζόμενους στο Δήμο Πέλλας που εμπιστεύτηκαν την εμπειρία μου και όλα αυτά τα χρόνια η συνεργασία μας στηρίχθηκε στην ειλικρίνεια και στην αμοιβαία κατανόηση.

Στα τριάντα χρόνια υπηρεσίας απέκτησα εξαιρετικούς φίλους, πολύτιμους συνεργάτες και κρατώ βαθειά μέσα μου τις καλύτερες στιγμές.

Στην πορεία μου αυτή οφείλω να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες του Δήμου, την αγάπη των οποίων εισέπραττα καθημερινά και να τους πω ότι κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους υπηρετήσω. Παρέμεινα μέχρι και σήμερα πιστός στους θεσμούς, την ανεξαρτησία και την αξιοκρατία σαν στάση ζωής και σεβάστηκα την διαφορετική άποψη θέλοντας να είμαι δίκαιος απέναντι στον καθένα.
Η δική σας αναγνώριση με τιμά και τη θεωρώ ως τη μεγαλύτερη ηθική ανταμοιβή μου.
Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου, συχνά συναισθηματικά φορτισμένο, έχει αναλωθεί μέσα στο νυν δήμο Πέλλας γιατί, η προσπάθεια μου να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις και στα καθήκοντα του Διευθυντή, συνοδευόταν πάντα με την αγάπη και την αγωνία να συμβάλλω στην πρόοδο του τόπου μου, με ιδέες και προτάσεις.
Εισηγήθηκα, πρότεινα και προσπάθησα να υιοθετηθούν μέθοδοι και τρόποι που μπορούσαν να αποδώσουν καλύτερα αποτελέσματα στην κοινωνία μας, πάντα με γνώμονα το κοινό καλό.
Κάποιες προτάσεις μου συζητήθηκαν, εισακούστηκαν, υλοποιήθηκαν, κάποιες άλλες όχι. Δεν θα μπω στη διαδικασία να αναλύσω τους λόγους που ενδεχομένως να πήγαζαν από μία διαφορετική διοικητική αντίληψη ή απλά από έλλειψη διοικητικής ικανότητας και εμπειρίας.
Η δύσκολη και αβέβαιη κοινωνική και οικονομική συγκυρία που ζούμε σήμερα, απαιτεί συνεχή εγρήγορση, καθημερινή διεκδίκηση, αποδοτική χρήση όλων των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων και πάνω από όλα χρηστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
Αποχωρώντας από το Δήμο Πέλλας παίρνω μαζί μου την αγάπη των συναδέλφων και των συνδημοτών μου, την εμπειρία που απέκτησα και τη θέληση να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου, από μία άλλη θέση ευθύνης, καθοριστικής για το μέλλον αυτού του τόπου, με απαράβατη αρχή τη δίκαιη, αμερόληπτη και έντιμη αντιμετώπιση του πολίτη, απαλλαγμένη από κομματικές και προσωπικές αγκυλώσεις, μικροπολιτικές σκοπιμότητες και νοσηρές νοοτροπίες του παρελθόντος.
Αυτό που απαιτεί η δύσκολη εποχή μας, είναι οι εργαζόμενοι του δήμου να συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, η νέα δημοτική αρχή - που θα προκύψει από τις δημοτικές εκλογές - να απαρτίζεται από ενεργούς δημότες που θέλουν και μπορούν να προσφέρουν στον τόπο τους.
Να έχουν όραμα, κοινό πλαίσιο δράσης και διεκδίκησης με άξονα πάντα τη βελτίωση της καθημερινότητας μας, τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας και ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας.

Ευχαριστώ τους πρώην διατελέσαντες δημάρχους για την αγαστή συνεργασία, τους δημοτικούς συμβούλους, τους βουλευτές του Νομού που στήριξαν τις προσπάθειες του δήμου, τους φορείς και τους συλλόγους και πάνω από όλους, τις συνδημότισσες και τους συνδημότες μου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.
Αυτή την εμπιστοσύνη ζητώ από εσάς, ώστε τον προσεχή Μάιο και με την βοήθεια του Θεού, να χαράξουμε μαζί μία νέα πορεία και να χτίσουμε έναν Ανθρώπινο και Ανοιχτό δήμο Πέλλας με σχέδιο, μέθοδο και πρόγραμμα ώστε να κάνουμε πράξη το όραμα μας.
Έναν σύγχρονο και καινοτόμο δήμο, αντάξιο της ιστορίας μας και ικανό να απαντά στις ανάγκες των δημοτών, στις προκλήσεις της εποχής μας και συγχρόνως, να γεννά ελπίδες για τις επόμενες γενιές.


Με εκτίμηση,
Στάθης Καστερίδης,
τ. Διευθυντής Δήμου Πέλλας

Γιαννιτσά, 21/1/2014