Πραγματοποιήθηκε σεμινάριο την με θέμα «Εισαγωγή στο Lego Mindstorms
και τις εκπαιδευτικές του χρήσεις», στα πλαίσια λειτουργίας του δικτύου
Ρομποτικής της Δ.Δ.Ε. Πέλλας. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στα
εργαστήρια του Τομέα Ηλεκτρολογίας Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού του 2ου
ΕΠΑΛ Γιαννιτσών την Πέμπτη 26/3/2015, 13:00-16:00.
Το σεμινάριο συμπεριλάμβανε:
1. Εισαγωγή στο σύστημα Ρομποτικής Lego Mindstorms (υλικό και λογισμικό).
2. Εισαγωγή στους μαθητικούς διαγωνισμούς ρομποτικής και τις γενικότερες εκπαιδευτικές του χρήσεις.
3. Πρακτική εμπειρία κατασκευής και προγραμματισμού εκπαιδευτικών ρομπότ.
Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών καθώς και από το ΕΠΑΛ Έδεσσας.
Εισηγητές ήταν οι εκπαιδευτικοί του τομέα Ηλεκτρολογίας Ηλεκτρονικής και αυτοματισμού του 2ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών Δερμεντζόγλου Αντώνιος, Τσαβέλη Δάφνη και Κεχαγιάς Κων/νος.
Οι προτεραιότητες του δικτύου ρομποτικής καθορίστηκαν ως εξής:
1. Εξεύρεση πόρων για προμήθεια ρομποτικού εξοπλισμού.
2. Επιμόρφωση των διδασκόντων σε θέματα Ρομποτικής, ώστε να ανταπεξέλθουν στα νέα προγράμματα σπουδών.
3. Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
4. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ρομποτικής και άλλες σχετικές δημιουργικές δράσεις.
Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ευχαριστημένοι και ζήτησαν να διεξαχθούν και άλλα σχετικά σεμινάρια.
Το σεμινάριο συμπεριλάμβανε:
1. Εισαγωγή στο σύστημα Ρομποτικής Lego Mindstorms (υλικό και λογισμικό).
2. Εισαγωγή στους μαθητικούς διαγωνισμούς ρομποτικής και τις γενικότερες εκπαιδευτικές του χρήσεις.
3. Πρακτική εμπειρία κατασκευής και προγραμματισμού εκπαιδευτικών ρομπότ.
Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών καθώς και από το ΕΠΑΛ Έδεσσας.
Εισηγητές ήταν οι εκπαιδευτικοί του τομέα Ηλεκτρολογίας Ηλεκτρονικής και αυτοματισμού του 2ου ΕΠΑΛ Γιαννιτσών Δερμεντζόγλου Αντώνιος, Τσαβέλη Δάφνη και Κεχαγιάς Κων/νος.
Οι προτεραιότητες του δικτύου ρομποτικής καθορίστηκαν ως εξής:
1. Εξεύρεση πόρων για προμήθεια ρομποτικού εξοπλισμού.
2. Επιμόρφωση των διδασκόντων σε θέματα Ρομποτικής, ώστε να ανταπεξέλθουν στα νέα προγράμματα σπουδών.
3. Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
4. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ρομποτικής και άλλες σχετικές δημιουργικές δράσεις.
Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ευχαριστημένοι και ζήτησαν να διεξαχθούν και άλλα σχετικά σεμινάρια.