Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας συνεργάστηκε με την νέα Γενικό Γραμματέα
Υποδομών κ. Πέρκα και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο
με στόχο την άμεση ανάθεση της οριστικής μελέτης της γραμμής και ένταξης
του έργου στο ΣΕΣ 2014-2010 ή σε ανάλογο χρηματοδοτικό εργαλείο
Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ : «Τα 5 χρόνια που είμαι Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν έχω ακούσει ποτέ για αυτό το έργο ούτε λέξη»
Ο Γιάννης Σηφάκης πρότεινε και αποφασίστηκε συνάντηση των φορέων Πέλλας και Φλώρινας ( βουλευτές, Αντιπεριφέρειες, Δήμοι, πρωτοβουλία πολιτών για τον σιδηρόδρομο και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου φορέα) την εβδομάδα μετά την Κυριακή του Θωμά με τον Υπουργό Υποδομών και την Γενική Γραμματέα Υποδομών για το ζήτημα αυτό
Ερώτηση στη Βουλή για την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Άδενδρο- Χαλκηδώνα- Σκύδρα- Έδεσσα και παράκαμψη Σκύδρα- Αριδαία υπέβαλε στην Βουλή ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας Γιάννης Σηφάκης. Παράλληλα συναντήθηκε για αυτό το θέμα με την νέα Γενική Γραμματέα Υποδομών κ. Μπέτυ Πέρκα ( που κατάγεται από την Φλώρινα και άρα έχει ιδία γνώμη για το εν λόγω έργο) και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο.
Στην κ. Πέρκα ο βουλευτής ανάλυσε την συγκοινωνιακή απομόνωση της Πέλλας από τους κεντρικούς συγκοινωνιακούς άξονες ( μη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Χαλκηδώνα- όρια Ν. Φλώρινας – λείπουν τρία τμήματα ), δεν υπάρχει κάθετη προς την Εγνατία και δεν έχει έξοδο προς το Βορρά. Ανέλυσε την απόλυτη σπουδαιότητα της προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης για την ασφαλή γρήγορη και περιβαλλοντική μεταφορά πολιτών και εμπορευμάτων από και προς Πέλλα, Φλώρινα και Κοζάνη.
Ακόμη παρέδωσε στην νέα Γενική Γραμματέα τον φάκελο της μελέτης σκοπιμότητας του έργου που είχε εκπονηθεί το 2008 που είχε αποδείξει την βιωσιμότητα του.
Η κ. Πέρκα αναγνώρισε την απόλυτη σπουδαιότητα του έργου και δεσμεύτηκε να συζητήσει μαζί με τον Αν. Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΟΣΕ για την ανάθεση της οριστικής μελέτης του έργου στην προοπτική κατασκευής του μέσα στην προγραμματική περίοδο 2014-2020.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος είπε ότι 5 χρόνια που είναι Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν άκουσε ποτέ ούτε λέξη για αυτό το έργο. Άλλη μια απόδειξη της υποεκπροσώπησης της Πέλλας στην κεντρική πολιτική σκηνή όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Τι έκαναν οι βουλευτές Πέλλας τόσα χρόνια; Τι έκανε η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δευτέρου βαθμού; Τι έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις που καταδίκασαν την Πέλλα στην απομόνωση και την υποβάθμιση;
Ο βουλευτής πρότεινε και έγινε δεκτό από το Υπουργείο να γίνει την εβδομάδα αμέσως μετά την Κυριακή του Θωμά συνάντηση των φορέων της Πέλλας και Φλώρινας με τον Υπουργό και την Γενική Γραμματέα για το ζήτημα αυτό.
Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ : «Τα 5 χρόνια που είμαι Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν έχω ακούσει ποτέ για αυτό το έργο ούτε λέξη»
Ο Γιάννης Σηφάκης πρότεινε και αποφασίστηκε συνάντηση των φορέων Πέλλας και Φλώρινας ( βουλευτές, Αντιπεριφέρειες, Δήμοι, πρωτοβουλία πολιτών για τον σιδηρόδρομο και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου φορέα) την εβδομάδα μετά την Κυριακή του Θωμά με τον Υπουργό Υποδομών και την Γενική Γραμματέα Υποδομών για το ζήτημα αυτό
Ερώτηση στη Βουλή για την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Άδενδρο- Χαλκηδώνα- Σκύδρα- Έδεσσα και παράκαμψη Σκύδρα- Αριδαία υπέβαλε στην Βουλή ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας Γιάννης Σηφάκης. Παράλληλα συναντήθηκε για αυτό το θέμα με την νέα Γενική Γραμματέα Υποδομών κ. Μπέτυ Πέρκα ( που κατάγεται από την Φλώρινα και άρα έχει ιδία γνώμη για το εν λόγω έργο) και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο.
Στην κ. Πέρκα ο βουλευτής ανάλυσε την συγκοινωνιακή απομόνωση της Πέλλας από τους κεντρικούς συγκοινωνιακούς άξονες ( μη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Χαλκηδώνα- όρια Ν. Φλώρινας – λείπουν τρία τμήματα ), δεν υπάρχει κάθετη προς την Εγνατία και δεν έχει έξοδο προς το Βορρά. Ανέλυσε την απόλυτη σπουδαιότητα της προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης για την ασφαλή γρήγορη και περιβαλλοντική μεταφορά πολιτών και εμπορευμάτων από και προς Πέλλα, Φλώρινα και Κοζάνη.
Ακόμη παρέδωσε στην νέα Γενική Γραμματέα τον φάκελο της μελέτης σκοπιμότητας του έργου που είχε εκπονηθεί το 2008 που είχε αποδείξει την βιωσιμότητα του.
Η κ. Πέρκα αναγνώρισε την απόλυτη σπουδαιότητα του έργου και δεσμεύτηκε να συζητήσει μαζί με τον Αν. Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΟΣΕ για την ανάθεση της οριστικής μελέτης του έργου στην προοπτική κατασκευής του μέσα στην προγραμματική περίοδο 2014-2020.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος είπε ότι 5 χρόνια που είναι Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν άκουσε ποτέ ούτε λέξη για αυτό το έργο. Άλλη μια απόδειξη της υποεκπροσώπησης της Πέλλας στην κεντρική πολιτική σκηνή όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Τι έκαναν οι βουλευτές Πέλλας τόσα χρόνια; Τι έκανε η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δευτέρου βαθμού; Τι έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις που καταδίκασαν την Πέλλα στην απομόνωση και την υποβάθμιση;
Ο βουλευτής πρότεινε και έγινε δεκτό από το Υπουργείο να γίνει την εβδομάδα αμέσως μετά την Κυριακή του Θωμά συνάντηση των φορέων της Πέλλας και Φλώρινας με τον Υπουργό και την Γενική Γραμματέα για το ζήτημα αυτό.