ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
3η Ημερίδα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019, ώρα 11.00 π.μ.
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Πέλλας
Δημαρχείο, Χατζηδημητρίου & Εθνικής Αντίστασης, Γιαννιτσά
1100-1115 Χαιρετισμοί
1115-1145 Το πείραμα ...και τα αποτελέσματα
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας Διαλυκειακής Γραπτής Δοκιμασίας στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα των ίδιων μαθητών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2019. Η Δοκιμασία διεξήχθη σε 10 Λύκεια της Δυτικής Θεσσαλονίκης ταυτόχρονα και παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
1145-1215 Μια ακτινογραφία της νέας δομής του πρώτου θέματος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθηματικών
Γ. Θωμαΐδης (τ. Σχολικός Σύμβουλος), Δ. Μπαρούτης & Γ. Σαράφης (Μαθηματικός - Συγγραφέας)
Στην εργασία αυτή αναλύονται οι ερωτήσεις του θέματος Α των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019, οι αντίστοιχες επιδόσεις των μαθητών και διατυπώνονται ερωτήματα και προτάσεις για την αξιολόγηση της θεωρητικής κατάρτισης των μαθητών της Γ΄ Λυκείου στα Μαθηματικά.
1215-1245 Από το Α ...ως το Β. Η θεωρία, η δικαιολόγηση και η εφαρμογή
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι επιδόσεις των υποψηφίων στα θέματα Α και Β των Πανελλαδικών 2019 και η συσχέτιση των επιδόσεων στα δύο θέματα.
1245-1315 Από το Γ ...ως το Δ . Προβληματισμοί και ... άγχη
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι επιδόσεις των υποψηφίων στα θέματα Γ και Δ των Πανελλαδικών 2019, οι πίνακες διασταύρωσης των θεμάτων, η συνεχιζόμενη αναποτελεσματικότητα των υποψηφίων αλλά και η βελτίωση σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
1315-1345 Ερωτήσεις – Παρεμβάσεις – Συζήτηση
3η Ημερίδα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019, ώρα 11.00 π.μ.
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Πέλλας
Δημαρχείο, Χατζηδημητρίου & Εθνικής Αντίστασης, Γιαννιτσά
1100-1115 Χαιρετισμοί
1115-1145 Το πείραμα ...και τα αποτελέσματα
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας Διαλυκειακής Γραπτής Δοκιμασίας στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα των ίδιων μαθητών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2019. Η Δοκιμασία διεξήχθη σε 10 Λύκεια της Δυτικής Θεσσαλονίκης ταυτόχρονα και παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.
1145-1215 Μια ακτινογραφία της νέας δομής του πρώτου θέματος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθηματικών
Γ. Θωμαΐδης (τ. Σχολικός Σύμβουλος), Δ. Μπαρούτης & Γ. Σαράφης (Μαθηματικός - Συγγραφέας)
Στην εργασία αυτή αναλύονται οι ερωτήσεις του θέματος Α των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019, οι αντίστοιχες επιδόσεις των μαθητών και διατυπώνονται ερωτήματα και προτάσεις για την αξιολόγηση της θεωρητικής κατάρτισης των μαθητών της Γ΄ Λυκείου στα Μαθηματικά.
1215-1245 Από το Α ...ως το Β. Η θεωρία, η δικαιολόγηση και η εφαρμογή
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι επιδόσεις των υποψηφίων στα θέματα Α και Β των Πανελλαδικών 2019 και η συσχέτιση των επιδόσεων στα δύο θέματα.
1245-1315 Από το Γ ...ως το Δ . Προβληματισμοί και ... άγχη
Ν. Μανάρας, Δ. Μπαρούτης, Ν. Χατζημανώλης & Γ. Χριστοδουλίδης
Συντονιστές Μαθηματικών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι επιδόσεις των υποψηφίων στα θέματα Γ και Δ των Πανελλαδικών 2019, οι πίνακες διασταύρωσης των θεμάτων, η συνεχιζόμενη αναποτελεσματικότητα των υποψηφίων αλλά και η βελτίωση σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
1315-1345 Ερωτήσεις – Παρεμβάσεις – Συζήτηση