Το application «i-agric» για κινητές συσκευές, είναι το πρώτο του Δημοσίου, και μπορεί να παρέχει υπηρεσίες.
Πρόκειται για τις εξής υπηρεσίες:
– Υπηρεσίες ενημέρωσης. Βασικό περιεχόμενο από τον ιστοσελίδα του ΥΠΑΑΤ: Δελτία τύπου, Ανακοινώσεις, Προσκλήσεις κ.ά.
– Υπηρεσίες ειδοποιήσεων. Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις μεταξύ μιας μεγάλης θεματολογίας γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και θα λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για όσα θέματα τον ενδιαφέρουν.
– Υπηρεσίες Προσωποποιημένης ενημέρωσης – καρτέλας. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση (μέσω TAXISnet της ΓΓΠΣΔΔ) έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με υποθέσεις τους, εφόσον έχουν αποτυπωθεί στα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου ή των εποπτευομένων φορέων.
Ενδεικτικά:
-Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
-Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
–Οφειλές προς ΕΛΓΑ
– Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνονται από τις πύλες εισόδου αιτημάτων του ΥΠΑΑΤ και των εποπτευόμενων φορέων ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης.
Η εφαρμογή βρίσκεται ήδη στα καταστήματα εφαρμογών (σ.σ. app stores) και αυτή τη στιγμή οργανώνεται η καμπάνια ενημέρωσης των αγροτών για την ύπαρξή της.